Groepen & Banketten
Menu voor 10 à 50 personen
Menu voor 10 à 50 personen
Voorgerecht
Trio van gegrilde groenten met witte wijnsaus
————-
Rundscarpaccio met parmezaanschilfers
————-
Scampi’s Van’t huis
Hoofdgerecht
Lamskroon met gratin dauphinois
————
Kabeljauw met daggroenten en puree of rijst
————
Geroosterde eendenborst en aardappelkroketten
Nagerecht
Miss Coco
—————
Crème brûlée
———–
Baba met rum en slagroom
Drankjes inbegrepen: 1 glas wijn + water op tafel
Klassiek Menu
* voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht voor 43 €
* voorgerecht en hoofdgerecht voor 38 €
* hoofdgerecht en nagerecht voor 32 €
Wij zijn gespecialiseerd in het hosten van groepen tot 50 personen en zijn bekend voor onze onberispelijke organisatie en voor onze snelle, discrete en efficiënte service.
Zeer flexibel, passen wij ons moeiteloos aan aan de meeste eisen en speciale wensen.
On uw organisatie en de keuzes van de deelnemers te vergemakkelijken, verzamelen wij de gegevens met Google Form en printen wij individuele nominatieve tafel menus af.
Reservering :
• Het zelfde Menu en zelfde Drank Opties voor de hele groep
• Het definitieve aantal gasten en de individuele nominatieve keuzes ten laatste 7 dagen op voorhand
• Laatste ( kleine ) veranderingen zijn mogelijk tot 10 uur s’morgens op de dag van het event. Bij latere veranderingen zal het besteld aantal personen doorgerekend worden.
Google Form :
eens het menu vastgelegd en indien U dit wenst, sturen wij U een Google Form link. U hoeft dan enkel de link door te sturen aan de deelnemers. Deze kunnen dan ( zonder login ) hun individuele menu keuzes maken op computer, tablet of smartphone. Indien U een @gmail account hebt, krijgt U van ons een Admin access om de form te kunnen aanpassen en alles mee te volgen. U kunt uw contact gegevens bijvoegen. Op de form staan alle nodige informatie ( dag, tijdstip, .. ) de volledige infos over het restaurant zoals een Google Map link.
Individuele Nominatieve Tafel Menus :
7 dagen voor het event sluiten wij de form, latere veranderingen blijven per mail of telefoon mogelijk. Op de dag zelf, printen wij individuele nominatieve tafel menus af. Dit maakt de bediening vlotter en voorkomt fouten of veranderingen
Privé Ruimte ( Optie ) :
tenzij er voor een privé ruimte gekozen wordt, worden groepen in een apart deel van de hoofdeetzaal gezet
• vanaf 30 personen gratis ter beschikking : privé ruimte met Maitre d’Hôtel ( 4 uren )
• van 21 tot 29 pers : privé ruimte + Maître d’Hôtel, bijdrage 080€ ( 4 uren )
• van 11 tot 20 pers : privé ruimte + Maître d’Hôtel, bijdrage 100€ ( 4 uren )
• minder dan 10 p. : privé ruimte + Maître d’Hôtel, bijdrage 200€ ( 4 uren )
• Groepen tot 16 personen : we hebben een ruimte verwijderd van de hoofdruimte, beschikbaar zonder extra kosten
• na 4 uren : bijdrage van 20€ per 1/2 uur voor de privé ruimte + Maître d’Hôtel
Uur van Aankomst en Verloop van het Evenement :
• het uur van aankomst voor de facturatie ( indien nodig ) zal het uur zijn ten laatste den dag voordien afgesproken is of het uur van aankomst van de eerste deelnemer
• indien U een time frame moet respecteren of een gelimiteerde tafeluur hebt, gelieve ons dit op voorhand te laten weten
Financiële voorwaarden:
• vooraf betaling : bank overschrijving of Credit Card minstens 7 dagen voor het evenement
• betaling op het einde van de maaltijd: Cash, Visa, Mastercard, American Express, Sodhexo
• betaling op factuur : 50% voorschot bij de reservering + saldo bij ontvangst factuur
Annulering Voorwaarden :
• tot 15 werkdagen voor het evenement : annulering zonder kosten
• van 15 tot 6 werkdagen voor het evenement: annuleringskosten 50% of verzetten zonder kosten.
• 5 tot 2 werkdagen voor het evenement : annuleringskosten 75%. Indien verzet naar een latere datum : 25% kosten
• de dag voor of de dag zelf: : annuleringskosten 100%. Indien verzet naar een latere datum : 50% kosten.
Wij staan ter uwer beschikking voor verdere informatie of speciale wensen per telefoon 02 217 38 31 of per e-mail